piątek, 3 stycznia 2014

Zakupy ubraniowe + prezenty :)

Cześć!

Postanowiłam nieco odświeżyć swoją szafę czego efektem jest zakup sweterka, dżinsów, czapki, komina oraz butów. Grudzień to także Mikołajki oraz miesiąc moich urodzin, więc i prezentów troszkę było : Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)
- długo wokół niego chodziłam, nie mogłam się zdecydować, ale w końcu kupiłam :) Ażurowy tył mnie zauroczył
- buciki są świetne! Jestem z nich strasznie zadowolona :)
- kupiłam też czapkę i mój pierwszy komin!
- jasne dżinsy bardzo mi się podobają, ale okazało się, że w miejscu, gdzie były złożone (na jednym udzie z tyłu) jest nieco jaśniejszy pasek. Zauważyłam go już po skróceniu, więc nie poszłam pytać o reklamację, bo to trochę bez sensu by było. Pocieszam się, że prawie tego nie widać...
- czarne dżinsy dostałam na urodziny :)
- sweterek to także prezent urodzinowy, jest cieplutki i wyprodukowany w Polsce :D
- prezent od Przyjaciółki, szczególnie cieszę się z kremu i bransoletki
- i kolejne prezenty :D
- a na koniec małe co nieco od Mikołaja :)

Ech, to był owocny miesiąc :D:D:D






11 komentarzy: