piątek, 17 stycznia 2014

W roli głównej SZPINAK

Cześć!

Chciałabym podzielić się z Wami przepisem na makaron z sosem szpinakowo - śmietanowym. Oryginalny przepis znajdziecie TU. Ja jednak wprowadziłam małe modyfikacje.
Potrzebujemy:

- makaron (ja użyłam świderków), który gotujemy wg przepisu na opakowaniu - ilość zależy od liczby osób, które będą to jeść :D

- opakowanie mrożonego, siekanego szpinaku (ja miałam 450 g)
- serek topiony śmietankowy
- cebula
- ząbek czosnku
- ok. 2 łyżki śmietany (ja dałam jogurtową)
- sól, pieprz
- oliwa lub olej

Na oleju szklimy cebulkę, dodajemy posiekany lub zmiażdżony czosnek. Dodajemy zamrożony szpinak, gdy już się rozmrozi dusimy jeszcze kilka-kilkanaście minut.Dodajemy pokrojony na mniejsze kawałki serek, a gdy się rozpuści - śmietanę. Gdy wszystko utworzy jednolitą masę doprawiamy solą i pieprzem, wsypujemy makaron, mieszamy i... gotowe! Proste a bardzo smaczne danie :)

5 komentarzy:

  1. Lubię szpinak :)
    Danie wygląda bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że skorzystałaś z mojego przepisu:-) Makaron wygląda bardzo apetycznie:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam ochotę na wypróbowanie innych Twoich przepisów :)

      Usuń