środa, 1 stycznia 2014

Postanowienia na 2014 rok

Czołem!

Jak tam, żyjecie jeszcze? :D 
Zastanawiałam się czy publikować postanowienia na blogu, ale doszłam do wniosku, że może mnie to zmobilizuje, żeby się ich trzymać (choć jak znam życie i siebie nie będzie to łatwe). Gdy zapiszę sobie postanowienia tutaj przynajmniej będę miała porównanie na koniec roku co udało mi się osiągnąć :)
Przejdźmy do rzeczy:
1. Wyleczę zęby - niestety muszę się nimi zająć.
2. Zaliczę kontrolną wizytę u okulisty - moja wada już się zatrzymała (jestem krótkowidzem), ale muszę kontrolować plamki na oku.
3. Zaliczę kolejne wyzwanie "52 książki w 52 tygodnie" - wkrótce pojawi się podsumowanie minionego roku.
4. Postaram się lekko ogarnąć garderobę. Mam mnóstwo ciuchów w których nie chodzę, albo chodzę rzadko, bo mi nie pasują do innych ciuchów lub których nie wyrzucę, bo szkoda (a miejsce zajmują). Chciałabym przekształcić ilość w jakość.
5. Ogarnę finanse, pomyślę nad aktywowaniem konta internetowego (do tej pory tego nie zrobiłam, bo jakoś nie ufam tej formie konta), chyba założę subkonto, aby łatwiej było oszczędzać, może uda mi się znaleźć jakieś alternatywne metody zarabiania...
6. Nauczę się robić kreskę na powiece! 
7. Muszę w tym roku gdzieś wyjechać, nawet na króciutki urlop.
8. W tym roku postaram się nawiązać nowe znajomości i pielęgnować stare. Jestem raczej samotnikiem, trzeba trochę wyjść do ludzi,  żeby nie zdziczeć :D
9. 1-2 razy w miesiącu obejrzę jakiś film (bądź odcinek serialu). Skupiam się głównie na książkach i jeśli chodzi o X muzę jestem baaaardzo do tyłu.
10. Zabiorę czasem rodziców na pizzę czy inną tego typu rzecz.

Troszkę się tego uzbierało a chciałabym dodać jeszcze kilka punktów (np. ćwiczenia, nowe fryzury, zdrowe odżywianie, wyrobienie paszportu, bo stary dawno stracił ważność czy języki obce), ale może uda mi się to zrobić i bez postanowień? Trzymajcie kciuki :D

9 komentarzy:

  1. Ciekawe postanowienia ;)
    Ja nie spisuję nigdy jakichś planów... wszystko wychodzi w ,,praniu''.

    Powodzenia w realizacji swoich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Spisałam, bo liczę, że w ten sposób choć część zrealizuję :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki :) Powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam przynajmniej raz na tydzień jakiś film, inaczej bym nie przeżyła. Za to do tyłu właśnie mam z książkami, postaram się więcej czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zębami zajęłam się w 2013 roku teraz mam z tym spokój ale garderobie przydałaby się porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paszport ważna rzecz. Też uparłam się na jakieś konkretne wakacje i też muszę wyrobić nowy paszport. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń