środa, 28 sierpnia 2013

Pierś kurczaka z kaparami

Cześć!

Wygląda na to, że jadam same kury - większość przepisów dotyczy właśnie tego rodzaju mięska. Wbrew pozorom inne rzeczy także jadam :) Dziś jednak przedstawię Wam przepis znaleziony w książce Włoska kuchnia na polskim stole Paolo Cozzy.

Pierś kurczaka z kaparami
- 500 g piersi z kurczaka
- 2 łyżki kaparów
- natka pietruszki
- 3 łyżki mleka
- cytryna do dekoracji
- 3 łyżki oliwy z oliwek (ja dałam zwykły olej)
- 1/2 szklanki rosołu drobiowego (dałam trochę więcej)
- łyżka musztardy
- łyżka mąki ziemniaczanej
- sól i pieprz

Sposób wykonania:
A oto efekt:
Przepis pochodzi z tej oto książki:



5 komentarzy:

  1. przepis wydaje się prosty! Lubię nieskomplikowane gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być smaczne :) ja niestety nie mam czasu ani siły na gotowanie. Od czasu do czasu zdarza mi się coś ugotować, ale moja obecna praca totalnie mnie wykańcza i nawet nie mam siły iść na zakupy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie potrawy. Współczuję takiej ciężkiej pracy.

      Usuń