sobota, 14 września 2013

Skromne łupy z SH

Cześć!

Ostatnio jakoś mniej kupuję ciuchów w second handach. Na trzy ostatnie wizyty, tylko raz wyszłam z zakupami, na dodatek dość skromnymi. Oto one:
 Czarna bluzeczka Bershka za 1 zł
Bezrękawnik Decoco Fashion za 1 zł

I to tyle. Wydaje mi się, że to nawet lepiej, że kupuję mniej - to oszczędność miejsca w szafie. Poza tym próbuję skompletować garderobę, która składałaby się z rzeczy, które by do siebie pasowały, w których bym chodziła. Czas obudzić w sobie świadomego konsumenta :)

5 komentarzy:

  1. Ja się wybiera na polowanie sweterków w przyszłym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia!
      W przyszłym tygodniu też wybieram się na łowy :)

      Usuń
  2. Ja chyba też muszę obudzić w sobie świadomego konsumenta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też staram się tak kupować ubrania żeby wszystko do siebie pasowało i było w miarę bez jakiś krzykliwych wzorków. byłam dziś na łowach i udało mi się wyszperać tylko 3 rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby kupić 3 rzeczy i być z nich zadowoloną niż 13 i zastanawiać się, gdzie to schować i po co się to wszystko kupiło :D

      Usuń