czwartek, 25 lipca 2013

Spóźnione TAGI

Cześć!

Dziś chciałabym odpowiedzieć na dwa Tagi, do których zostałam nominowana jakiś czas temu (wstyd, że dopiero teraz odpowiadam). Obu dziewczynom bardzo dziękuję za nominacje :)

Na pierwszy ogień idzie Tag Avidy Dollars Co jest w mojej torebce. Inicjatorką Tagu jest makijazzowo. Pozwolę sobie nagiąć nieco zasady zabawy i nie umieszczę zdjęć mojej torebki, ani jej zawartości (chwilowo nie mam aparatu, gdyż zapomniałam go zabrać z domu rodzinnego), tylko opiszę co w niej mam. Mam kilka torebek, obecnie jednak najczęściej noszę taką średnich rozmiarów, zrobioną z brązowego sztruksu. Co w niej noszę? To zależy od sytuacji, ale żelazny zestaw to:
1. Portfel
2. Dokumenty wszelakie
3. Klucze 
4. Chusteczki higieniczne
5. Pomadka ochronna
6. Telefon
Jak już wspomniałam to rzeczy, które muszę mieć przy sobie, reszta ulega zmianom :)

Drugą nominację otrzymałam do Liebster Blog od bognyprogram. Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

1. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
Szczerze mówiąc nie wiem. Chciałabym, aby była to wieś, bądź małe miasteczko, aby otaczała mnie malownicza okolica. Ale najważniejsze, chciałabym mieszkać wśród bliskich mi ludzi :)
2. Książka czy film i dlaczego właśnie to?
Książka :) Bardzo lubię czytać! A dlaczego to? Może dlatego, że pozostawia więcej pola do wyobraźni? Dlatego, że mogę przerwać w każdym momencie i wrócić do niej kiedy mam ochotę? Niby z filmem jest podobnie, ale to jednak nie to. Poza tym lubię czasem przeczytać książkę sensacyjną, a nie lubię widoku krwi i przemocy w filmach. Tu jednak zaznaczę, że zdarzało mi się, że bardziej podobał mi się film niż książka.
3. O jaką część ciała (włącznie z włosami, paznokciami, rzęsami i innymi przydatkami skóry:P) dbasz najbardziej i dlaczego?
Trudno odpowiedzieć na to pytanie, ostatnio trochę zaniedbałam pielęgnację :) Ale najbardziej to chyba dbam o włosy (bo mam z nimi problemy - puszenie, wypadanie, te sprawy) oraz o skórę ciała i dłoni (bo jest dość wrażliwa, szybko ulega przesuszeniu i wtedy swędzi, zwłaszcza w zimie).
4. Koniec świata za tydzień - co robisz?
Panikuję :)
5. Kiedy ostatnio jadłaś coś słodkiego?
Dzisiaj - bardzo lubię słodycze :) Niestety...
6. Dieta: przestrzegasz, unikasz?
Chciałabym się zdrowo odżywiać, ale jest tyle pokus....
7. Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz po powrocie do domu?
Zazwyczaj zdejmuję buty i idę się przebrać :)
8. Jesteś rannym ptaszkiem, czy raczej nocnym markiem?
Chyba czymś pomiędzy, choć z pewną skłonnością do bycia nocnym markiem - nie lubię zbyt wcześnie wstawać :)
9. Gdybyś miała zaprzyjaźnić się z kimś sławnym (tak, żywym:P), kto by to był?
Hmmm, znalazłoby się kilka osób. Johnny Depp może? Ville Valo? Dario Castagno? Tylko się boję, że przy bliższym poznaniu mogliby się okazać nie tacy fajni jak w wyobrażeniach :)
10. Jaka jest twoja wymarzona praca?
Taka, która dawałaby mi satysfakcje i mnóstwo radość, bez zbędnych stresów. Ale jaka konkretnie to nie powiem (bo nie wiem) :)
11. Możesz cofnąć czas, ale tylko o 50, 100 lub 200 lat - którą opcję wybierasz?:)
Wolałabym nie brać odpowiedzialności za wydarzenia, które się wtedy działy, więc w ogóle nie cofałabym czasu. Jeśli chodzi tylko i wyłącznie o mnie to mogłabym cofnąć czas o kilka lat, choćby o 3 lata :) 

Nominuję każdego, kto ma ochotę :)
A oto moje pytania :)
1.      Ulubiona piosenka?
2.      Książka, która zapadła Ci głęboko w pamięć?
3.      Jakie kraje odwiedziłaś do tej pory?
4.      Ulubione miejsce do spędzania wakacji?
5.      Ulubiony sposób na relaks?
6.      Jakie włosy podobają Ci się bardziej: kręcone, falowane czy proste?
7.      Jaką kawę najczęściej pijesz?
8.      Czy korzystasz z „domowych” kosmetyków?
9.      Czym najczęściej malujesz usta?
10.  Czy robisz zakupy w SH?
11.  Ulubiona marka kosmetyków?

Na przeprosiny, że tak późno odpowiedziałam na Tagi proszę stokroteczki :)

9 komentarzy:

  1. Ale Ci przyszło pisania!
    Swoją drogą masz strasznie mało rzeczy w torebce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się uzbierało :)
      Oprócz tych rzeczy noszę także inne przedmioty, ale one się zmieniają w zależności od tego, gdzie idę np. jedzenie do pracy, lusterko i błyszczyk, aparat itp. :)

      Usuń
    2. Ja również nie przepadam za natłokiem rzeczy w torebce ;)

      Usuń
  2. ja cały czas się staram zdrowo odżywiać, ale nigdy nic nie wychodzi właśnie przez te pokusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez wolę książki ;)

    OdpowiedzUsuń