wtorek, 15 grudnia 2015

Wyzwanie Ejotka

Cześć!

Na pewno sporo z Was kojarzy bloga Ejotka. Jeśli nie to polecam :) W każdym razie na jej blogu można przystąpić do wyzwania na 2016 rok. Jako, że nie jest to wyzwanie wygórowane a przy okazji bardzo przypadło mi do gustu, postanowiłam wziąć w nim udział. Wszelkie informacje znajdziecie klikając na link niżej baneru:
Źródło: wyzwanie Ejotka

A oto moje typy:
1. Książka pożyczona - David Copperfield - Charles Dickens
2. Książka nieznanego mi autora - Dostatek - Michael Crummey
3. Książka z kiepską okładką (nie uważam, że jest całkiem kiepska, ale niespecjalnie mnie się podoba) - Projekt "Rosie" - Graeme Simsion
4. Książka będąca pierwszym tomem trylogii - Achaja - Andrzej Ziemiański
5. Książka 3-letnia - Alterland - Marcin Wolski

Życzcie mi powodzenia :D

4 komentarze:

  1. Też planuje udział w tym wyzwaniu, na razie kompletuję listę lektur. Świetne książki masz na liście więc wyzwanie będzie dla Ciebie przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoje przewidywania się spełnią i spędzę miło czas z tymi lekturami :) Widzę, że już wybrałaś swoje książki :)

      Usuń
  2. Oczywiście, że życzę Ci powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń