piątek, 3 maja 2013

Zakupy kwietniowe



Cześć!

Chciałabym dziś Wam pokazać co zasiliło moją półkę kosmetyczną w kwietniu. A są to:


- szampon Babydream z Rossmanna, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać
- krem do ciała z mocznikiem Isana z Rossmanna, kupiłam go za grosze (2,49zł!!!) a po wypróbowaniu tak mi się sposobał, że dokupiłam jeszcze jedno opakowanie
- pomadka ochronna Mariza klasyczna, bezzapachowa. Tanie a dobre :)
- plastry do depilacji Joanna – zbieram się na odwagę, żeby je wypróbować…
- 2 maseczki Phyto Active wzmacniająca naczynka – lubię te maseczki, są w formie żelowej, co mi odpowiada
- 2 kulki Rexona (kupiona na promocji za 7.99) będzie mi służyć , gdy wykończę moją Ziaję, zaś Isana (też z promocji za niecałe 4 zł) zabrałam do mojego domu rodzinnego, żeby nie wozić ze sobą.
- preparat z olejkiem z drzewa herbacianego o działaniu antybakteryjnym i przeciwgrzybicznym – takie coś zawsze się przyda
- trzypak płatków kosmetycznych z Biedronki – udało mi się je dorwać, yeah :)


- magnez – cóż, lubię kawę i ostatnio mam trochę stresów - przyda się
- drugie opakowanie kremu Isany
- Bambino - jak widziałyście w denkowym poście, skończył mi się, więc trzeba było kupić :)
- udało mi się dorwać krem do rąk z kakao i masłem shea Isany – lubię go!
- maseczka anty-stres czekoladowa Montagne Jeunesse, kupiłam ją za 3,69 zł w Naturze i już zużyłam.


- peeling enzymatyczny Perfecta dla cery wrażliwej i naczyniowej kupiony za 1,55 zł w Lidlu. Zakupiłam jeszcze żel do włosów Artis za 2.99zł w Naturze.
Troszkę się uzbierało, ale w sumie nie jest tego strasznie dużo, prawda? :)



11 komentarzy:

  1. chętnie spróbowałabym czekoladowej maski :) nie nie aż tak dużo nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka świetnie pachnie :) Może jestem jakaś dziwna, ale ja po użyciu maseczek nie widzę jakichś spektakularnych efektów :/

      :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy. Ja w kwietniu nie robiłam zapasu płatków, w lutym zrobiłam spore zapasy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja się wtedy nie załapałam, więc jak zobaczyłam je teraz to się nie wahałam ani chwili :)

      Usuń
  3. Czekoladowa maska musi być świetna :D
    Uwielbiam takie przyjemności na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ta maseczka czekoladowa sie sprawdzila??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej wspomniałam - nie widzę jakiegoś efektu WOW po maseczkach :) Ta jest akurat antystresowa i nawet się sprawdziła pod tym względem - głównie za sprawą zapachu i świadomości, że robię coś dla swojej skóry:)

      Usuń
  5. dobrze, że mi przypomniałaś - też muszę zakupić magnez :)

    OdpowiedzUsuń