czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie grudnia i roku 2014

Cześć!

Wszystkiego najlepszego w nowym roku!!!

Kolejny miesiąc za nami. Ba, kolejny rok jest już tylko wspomnieniem... Żyjecie jeszcze po Sylwestrze? :D Ja postanowiłam dziś opublikować podsumowania.

Podsumowanie grudnia:
1. Skończyłam zaczętą w listopadzie Koronę śniegu i krwi - absolutnie fantastyczna książka! Oprócz tego przeczytałam 7 książek.
2. Obejrzałam 3 filmy i jeden odcinek serialu Tajemnica domu na wzgórzu (na podstawie Lokatorki Wildfell Hall).
3. Wygrałam książkę Ewy Stachniak - Katarzyna Wielka. Gra o władzę.
4. Grudzień to miesiąc moich urodzin :) Dziękuję jeszcze raz za pamięć :)
5. Święta spędziłam w rodzinnym domu. 

A teraz czas na podsumowanie roku 2014!
1. Wyzwanie 52 książki w 52 tygodnie zakończyłam pełnym sukcesem. Przeczytałam w tym roku 81 książek. Nie będę zamieszczać listy -  jeśli kogoś ciekawi to po prawej znajduje się link do mojego konta na portalu Lubimy Czytać.
2. Wizytę u okulisty zaliczyłam.
3. Podobnie jak dentystę. Teraz pasowałoby się wybrać na kontrolę...
4. Wyjechałam na krótki urlop do Wrocławia.
5. Dołączyłam do akcji Stare, dobre czasy.
6. Zaprosiłam rodziców na wypad do skansenu i obiad w restauracji.
7. Kreski na powiece jak nie umiałam zrobić, tak dalej nie umiem :)
8. Co do ogarniania finansów i garderoby to kiepsko z tym :)
9. Obejrzałam 21 filmów, półtora sezonu serialu Arrow, serial Północ i południe, 3 odcinki Przyjaciół i pierwszy odcinek Tajemnicy domu na wzgórzu.
10. Co do pielęgnowania znajomości było raz lepiej, raz gorzej. Muszę nad tym popracować :)
11. Byłam w kinie pierwszy raz od dawna na filmie Za jakie grzechy, dobry Boże? i raz w teatrze na spektaklu Mayday.
12. Napisałam w 2014 roku 145 postów :)
13. Odwiedziłam kilka fajnych miejsc i wygrałam kilka książek w konkursach :)

Wrocław :)
Karpacka Troja




19 komentarzy:

  1. Widzę, że to był dla Ciebie udany rok. Wrocławskie krasnale są świetne :) Oby ten rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe podsumowanie, nad 10 też powinnam popracować!

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe osiągnięcia. Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę udany rok! Oby ten co właśnie się zaczął był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkie, ale jakie treściwe podsumowanie :) Nie martw się, mi się pierwszy raz w pełni równą kreskę na powiece udało zrobić... przed wyjściem na zeszłonocnego sylwestra :D A to chyba tylko efekt desperacji, bo niemało namęczyłam się z cieniami i świadomość, że jak popsuję, będę musiała zmywać i od nowa zaczynać, chyba mi pomogła :P
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to motywację miałaś niezłą :) Grunt, że się udało!

      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  6. Widzę, że rok miałaś bardzo udany :) Oby ten, który się zaczął był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję na jeszcze lepszy rok :D Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  7. wow sporo książek pochłonęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę jeszcze lepszych wyników w 2015 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik 81 książek:) Gratuluję! Jak się nauczysz robić kreskę to mi napisz hehe też mam to w planie - wczoraj próbowałam, wyszło tragicznie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj, z tą kreską ciężko będzie. Cieniami też się nie umiem malować. Chyba musi mi tusz do rzęs wystarczyć :D

      Usuń
  10. w ilości filmów przebiłam Cię na pewno bo podejrzewam że oglądnęłam nawet z 7 razy więcej, ale z książkami jestem duuużoooo w tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku też mam zamiar oglądać, choć jednak książki to jest to :)

      Usuń