niedziela, 18 stycznia 2015

Po drugie dla forsy - Janet Evanovich

Cześć!

Przez Wasze blogi przewijało się od czasu do czasu nazwisko Janet Evanovich i zwykle w pozytywnym kontekście. Dlatego byłam ciekawa serii o Stephanie Plum, łowczyni nagród. Niestety, w mojej bibliotece nie było pierwszego tomu, ale co tam. Był drugi :)
Stephanie Plum, jak już wspomniałam, to łowczyni nagród. Pracuje dla swego kuzyna i zwykle zajmuje się mniejszymi sprawami. Teraz jednak musi odnaleźć i odstawić do aresztu Kenny'ego Manuso, który nie stawił się w sądzie. Sprawa wydaje się prosta, jednak z biegiem czasu coraz bardziej się komplikuje, pojawiają się nowe postacie a sytuacja staje się coraz bardziej niebezpieczna. Zwłaszcza, że Stephanie zaczyna dostawać różne części ciała, hmmm... bez reszty właściciela. Przy okazji z zakładu pogrzebowego giną trumny a z wojskowej bazy ktoś ukradł broń. W tej zagmatwanej sprawie naszej łowczyni pomaga policjant Joe Morelli a także tajemniczy "Leśnik". Nie wspominając o babci Mazurowej, która jest rewelacyjna!

Po drugie dla forsy to kryminał z przymrużeniem oka. Stephanie jest specyficznym łowcą nagród, nie da się ukryć, ale nie da się jej nie polubić. Zwłaszcza, że sama widzi swoje, hmmm... braki. Polubiłam też Joe, który najwyraźniej czuje miętę do pani Plum. Zaś babcia Mazurowa jest bezkonkurencyjna. Czyta się szybko i przyjemnie, choć nie obyło się bez wpadki, ale nie będę mówić o co chodzi, bo musiałabym nieco odsłonić fabułę. W każdym razie, jako relaks po ciężkim dniu się sprawdzi :) Seria o Stephani Plum ma teraz odświeżoną szatę graficzną, mnie się jeszcze stara trafiła (nowe wydanie ma tytuł Po drugie dla kasy). Myślę, że to nie jest moje ostatnie spotkanie z tą dzielną kobietką. Polecam :)

3 komentarze:

  1. Szczerze tej książki nie czytałam , ani o niej nie słyszałam ,ale powinna mi sie po twoim opisie spodobać zaciekawiła mnie ; )

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ ♥

    Życzę Miłej Niedzieli < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mnie zainteresowała ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń