niedziela, 15 lutego 2015

Komu książkę, komu?

Cześć!

Mam na zbyciu książkę. Czytałam ją raz, więc nosi minimalne ślady użytkowania. Jeśli jednak ktoś wyrazi chęć jej posiadania, chętnie odstąpię :) Jakieś zasady muszą być, więc proszę Was o tradycyjne "zgłaszam się", nick oraz adres mailowy. Jeśli zgłosi się jedna osoba nie będzie problemu, jeśli więcej - zdam się na ślepy los :) Daję sobie kilka dni na wyłonienie osoby, do której książka powędruje. Osoba ta będzie miała 3 dni na przesłanie mi danych do wysyłki (koszty wysyłki pokrywam oczywiście ja) na adres czarneespresso@gmail.com. W ciągu tygodnia od otrzymania adresu wyślę książkę. Aha, książkę wysyłam tylko na terenie Polski. Zgłoszenia przyjmuję do końca lutego.

Teraz najważniejsze, czyli książka. Chętnie oddam egzemplarz Dziewczyny, która pływała z delfinami Sabiny Berman. No to jak, ktoś chętny?
Jeśli ktoś ma ochotę może umieścić banerek, ale nie jest to wymagane. Jednakże byłoby milo :)

7 komentarzy: