wtorek, 16 kwietnia 2013

Buciki ;)



Cześć!

Chciałabym się Wam pochwalić nowymi butkami :) W sumie nie takimi nowymi, bo kupiłam je jeszcze w marcu, ale chodzę w nich dopiero od niedawna.  Zapłaciłam za nie 149 zł (były przecenione z 229 zł) i strasznie mi się podobają. Jak widać to Nike. Przekonałam się, że czasem warto zainwestować w dobre, skórzane buty. Czasem, jak kupowałam buty, chodziłam w nich sezon czy dwa i były do wyrzucenia, albo nadawały się tylko na co dzień. Jak kupiłam moje pierwsze buty z tej firmy (obecne są drugie) chodziłam w nich chyba 4 lata! Były świetne, dlatego mam sentyment do tej marki. 




Przy okazji chciałam zapytać czy macie jakieś sposoby na obcierające/obciskające buty? Ja mam niestety bardzo delikatne stopy i prawie każde buty sprawiają mi ból, przynajmniej na początku:/

Mam ochotę zacząć biegać i prosiłabym o jakieś rady dotyczące butów do biegania. Przy czym chciałam zaznaczyć, że nie mogą być zbyt drogie a do Decathlonu mam za daleko:/

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne buciki.
    Ja niestety nie mam sposobu na obcierąjce buty...
    Kiedy mam jakieś nowe niestety najpierw kaleczę nogę w miejscu, gdzie ją trą, a później już jest normalnie.
    Sposób drastyczny, bo przez pewien czas nie można w nich chodzić, ale skuteczny.

    Ja mam buty do biegania z Nike free run i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie jest w nich gorąco w nogę (zmora podczas biegania) i są bardzo wygodne oraz miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja mam takie dziwne stopy w ogóle. Mam np. buty trekkingowe i one czasem mnie obciskają a czasem nie a mam je już kilka ładnych lat...
      Dzięki za radę w sprawie butów do biegania :)

      Usuń
  2. Znam sposób na baleriny, szpilki-> wybawicielem jest lakier do włosów.
    A tak to trzeba je rozchodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O lakierze to nie słyszałam, dzięki :) Mam takie balerinki, w których już chodziłam chwilę, ale nadal mnie obcierają (mimo, że nie są za małe), więc pewnie wypróbuję ten sposób:)

      Usuń
  3. U mnie na obcierające buty to tylko wkładki żelowe... co do butów do biegania to warto zainwestować bo wtedy wiadomo, że dobrze amortyzują nasze stawy

    Pozdrawiam
    Obserwuję
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak warto mieć skórzane buty, chociaż w moim przypadku i tak wszystko szybko zniszczę, a jak nie zniszczę to mi się znudzą i wylądują w koszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sposób na obcierające buty- posmarować w środku denaturatem, założyć na nogę niech się ułożą.Dwa, trzy takie zabiegi i się dopasują.
    Przyciasne szpilki- frote skarpeta oczywiście zmoczona i odciśnięta. Zakładamy ja na stopę na to szpileczki i paradujemy po domu.

    OdpowiedzUsuń