niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie sierpnia

Cześć!

Ja nadal się urlopuję, ale podsumowanie musi być, zwłaszcza, że dużo się działo :) Do rzeczy!

1. Książek przeczytałam 6 i jeszcze 2 zaczęłam :)
2. Obejrzałam jeden film (Niemożliwe), 3 odcinki Przyjaciół i 2 odcinki serialu Arrow.
3. Zaliczyłam wreszcie wizytę u okulisty. Niby wszystko w porządku, ale pogłębiła mi się wada. W moim wieku! :/
4. Byłam w Dźwiniaczu Dolnym na Święcie Chleba.
5. Odwiedziłam Wrocław, a w związku z tą wizytą trochę się ukulturalniłam. Odwiedziłam kilka muzeów, pospacerowałam po Rynku, wypatrywałam krasnali... O Wrocławiu na pewno pojawi się nowy post (jeśli nie dwa).
6. Próbowałam nowych smaków. Jeśli ktoś będzie we Wrocławiu polecam baskijską zupę rybną w Zupie. Rewelacja!!! <3
7. Odwiedziła też Karpacką Troję w Trzcinicy, dokąd zabrałam Rodziców :*
8. Uległam przetworowemu szaleństwu :D
9. Odwiedziłam browar w Wojkówce.
10. Kupiłam plecak ;)
11. Aktywności fizycznej za dużo nie było, ale nadrobiłam chodzeniem po Wrocławiu i wejściem na wieżę widokową w Trzcinicy. Nogi poczuły, że żyją :D
Uwielbiam lody!!!
Arbuz w nieco innym wydaniu
Kolejne przetwory - dżemik z brzoskwiń
Lubię książki Olgi Rudnickiej :)
Ta książeczka umilała mi podróż powrotną z Wrocławia
Wrocław <3
Skansen archeologiczny Karpacka Troja w Trzcinicy
Święto Chleba w Dźwiniaczu Dolnym
Pierożki ze śliwkami, mniam...
Pyszności :)




6 komentarzy:

  1. Ten chlebek wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Karpackiej Troi miałam się wybrać już nie raz. Jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie całkiem spoko :) Zbudowanie tego skansenu wymagało ogromnych ilości pracy. Na pewno pojawi się osobny post na ten temat, ale dopiero za jakiś czas. Więcej informacji znajdziesz tu: http://www.karpackatroja.pl/.
      Jeśli się wybierasz i nie przeszkadza Ci duża liczba osób to za 3 tygodnie (20-21 września) odbędzie się jakaś impreza plenerowa i wtedy wstęp jest bezpłatny (zresztą w każdy miesiąc w jeden dzień w tygodniu można wejść za free, info w zakładce Cennik u dołu strony). Więcej informacji na plakacie: http://www.karpackatroja.pl/picts/karpackatroja/fa47757737b2dc3e9eedc1b19fa62c72.jpg/800/100/jpg

      Usuń