piątek, 31 stycznia 2014

Podsumowanie stycznia

Cześć!

Postanowiłam, że będę robić co miesiąc podsumowania, aby sprawdzić moje postępy we wprowadzaniu w życie postanowień. Przejdźmy do rzeczy:
- zaliczyłam wizytę u dentysty, mam zamówioną kolejną, brrr... :)
- przeczytałam w tym miesiącu 6 książek, jestem w trakcie siódmej - jest dobrze :)
- obejrzałam jeden film (Śniadanie u Tiffany'ego)
- wyrzuciłam (lub przygotowałam do oddania) część ciuchów. Na razie jest ich tylko 10 sztuk, ale mam zamiar co jakiś czas wyrzucać inne partie. Nie chcę tego robić na raz, bo niektórych ciuchów mi szkoda i muszę "dojrzeć" do pozbycia się ich;
- zapisuję wydatki w specjalnym zeszycie i mam zamiar robić przemyślane zakupy, nie ulegać ślepo promocjom i wyprzedażom;
- nie nawiązałam żadnej nowej znajomości (prawdę mówiąc nie bardzo wiem jak się za to zabrać), ale odnowiłam lub kontynuowałam kilka starych;
- raz tańczyłam zumbę (przed kompem) i raz biegałam - nie ma się czym chwalić, ale i tak się cieszę, że w ogóle się ruszyłam :)
- nauczyłam się (dzięki temu wpisowi Natalii robić kolaże ze zdjęć :) 
 1. Nie przeżyję zimy bez balsamu do ust i kremu do rąk / 2. Czas na relaksik (uwielbiam te wafelki z Biedronki) / 3. Aktualnie czytana książka / 4. Zima

12 komentarzy:

  1. "Śniadanie u Tiffany'ego" oglądałam i bardzo mi się ten film podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uf, współczuję dentysty. Nie wiedziałam, że Biedronka ma swoje 'Toffinki', pochłaniam je tonami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej się teraz trochę pomęczyć a później mieć spokój. A te wafelki są pyszneee :D

      Usuń
  3. Ja również nie potrafię zimą funkcjonować bez jakiejś ochronnej pomadki i kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze,że realizujesz swoje postanowienia - trzymam kciuki aby wszystkie się udało wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dentysta, już wzbudziłaś mój podziw. Tyle książek przeczytałaś w miesiąc?!Ciekawe podsumowanie. Aż pomyślę nad swoim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że jeszcze czeka mnie parę wizyt. Uwielbiam czytać i jak wpadnę w ciąg to samo leci :D

      Usuń
  6. Dobrze, że wykonujesz swoje postanowienia :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń