wtorek, 16 lutego 2016

Potrawka z brokułami

Cześć! 

Będąc u koleżanek zostałam poczęstowana pyszną potrawką. Oczywiście zaczęłam domagać się przepisu i w niedzielę spróbowałam własnoręcznie wykonać tę potrawę :) Przepis będzie dobry na 2-3 porcje.

- spora, pojedyncza pierś z kurczaka
- brokuł
- łyżka mąki ziemniaczanej
- łyżka śmietany
- łyżeczka chrzanu
- woda
- sól, pieprz, curry, papryka słodka
- olej do smażenia
- kostka mięsna (w oryginalnym przepisie jej nie było, ale ja dodałam)
- ewentualnie koperek, natka pietruszki
Mięso należy pokroić, oprószyć przyprawami i podsmażyć na patelni. Brokuły gotować w osolonej wodzie ok. 10 minut, następnie odcedzić, wrzucić do mięsa i smażyć kilka minut. Po tym czasie wlać trochę wody, dać kostkę i dusić ok 15 minut. Dodać chrzan, śmietanę. Mąkę rozprowadzić w odrobinie wody, zagęścić potrawkę, doprawić. Można posypać koperkiem i natką pietruszki. Podawać z pieczywem.

8 komentarzy: