niedziela, 31 lipca 2016

Lipcowe nabytki książkowe

Cześć!

Rzadko pokazuję książki, które kupiłam, może dlatego, że nie nabywam ich tak często, za to sporo korzystam z bibliotek :) Tym razem się skusiłam, bo moje nowe nabytki bardzo mnie cieszą :)
- Rzeki Londynu, Ben Aaronovitch - już od dawna chciałam ją przeczytać, a w mojej bibliotece jej nie było. Gdy na stronie Świata Książki pojawiła się promocja nie mogłam przejść obok niej obojętnie. 6,99 zł za książkę, która kosztowała 35 zł? W to mi graj. Ciastek, to dzięki Tobie - dzięki!
- Księżyc nad Soho, Ben Aaronovitch - od razu kupiłam drugą część, też kosztowała 6,99 zł :)
- Perswazje, Jane Austen - chciałabym mieć wszystkie książki pani Austen u siebie, teraz brakuje mi już tylko dwóch. Książka kosztowała 14,99 zł.
- Tessa d'Uberville, Thomas Hardy - to efekt wizyty w antykwariacie. Wydałam na nią 5 zł. Znam już kilka książek tego autora i dlatego się na nią skusiłam.

18 komentarzy:

  1. Widzę "Tessę d'Uberville", co mnie bardzo cieszy. To jedna z moich ulubionych powieści. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mam nadzieję, że i mnie się spodoba!

      Usuń
  2. Super. Na pewno będą się fajnie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tessa jest świetna! A innych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba chwaląca tę powieść. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie :)

      Usuń
  4. To się nazywają udane łowy! "Rzeki Londynu" chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło widzieć tu klasykę. :-) "Perswazje" Jane Austen mają niezaprzeczalny urok, a książki Thomasa Hardy'ego nigdy się nie zestarzeją. Udane zakupy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię klasykę, te powieści mają swój urok.

      Usuń
  6. Hehehe, cieszy mnie, że przyczyniłem się do takiej radości. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się kiedyś sprawić Ci taką radość.:)
    Gratuluję nabytków i wszystkiego dobrego w sierpniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki Jane Austen tak mi się marzą:) Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chciałam mieć wszystkie jej książki, więc ta kolekcja ukazała się jakby dla mnie. Będę miała 4 książki z tej serii, reszta z innej parafii :)

      Usuń