poniedziałek, 22 stycznia 2018

Chlebek bananowy

Cześć!

Niedawno miałam przyjemność wypróbować nowy przepis na chlebek bananowy. O zaletach tego ciasta nie muszę chyba nikomu mówić - jest szybkie, nie wymaga dużego nakładu pracy, a na dodatek jest pyszne i idealnie nadaje się do kawy/herbaty czy jako umilacz lektury. Korzystałam z TEGO przepisu (wersja z olejem). Bardzo polecam całego bloga Moniki - jestem pod wrażeniem jej pasji w odkrywaniu starych przepisów oraz towarzyszących im historii.

10 komentarzy:

  1. Nie jadłam jeszcze takiego. Wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bananowe ciasto, ale dawno nie piekłam, w zasadzie nie wiem czemu. Ostatnio większą popularnością cieszą się u mnie wszelkie drożdżowe buły. I masz rację Kuchenny kredens bardzo wciąga ( na nieszczęście dla sadełka).

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ bym skosztowała takiego chlebka! :)

    OdpowiedzUsuń